Harry Potter fanoldal - Macska oldala

× Welcome!
× Vendégkönyv
× Itt hirdesd az oldalad!
× Linkek
×
Az oldal bannerei
× Küldj baglyot!
× Díjaim

× Az Abszol Út
× DS
× Évszámok
× Gyógynövénytan
× Különleges lények
× Kviddics
× Mágiaügyi Minisztérium
× Receptek a Roxfortból
× Roxforti dolgozók
× Szótár
× Trimágus Tusa
× Varázslástan
× Varázslók Titkai

× Ismertető
× Fejezetek címei
× Stáblista
× DVD
× Háttérképek
× Képek

× Ismertető
× Fejezetek címei
× Stáblista
× DVD
× Háttérképek
× Képek

× Ismertető
× Fejezetek címei
× Stáblista
× DVD
× Háttérképek
× Képek
× PC-játék végigjátszása

× Ismertető
× Fejezetek címei
× Stáblista
× DVD
× Háttérképek
× Képek
× Plakátok
× Animációk
× Filmzene

× Ismertető
× Fejezetek címei
× Képek
× Stáblista

× Ismertető
× Fejezetek címei

Host: G-Portál
Site & Design: Macska

Az oldal másolása szigorúan tilos!



 

Harry Potter és az azkabani fogoly PC-játék végigjátszása

Hermione, Ron és Harry immár a harmadik évüket kezdik el a Roxfortban. A tavalyi gikszert is sikerült elkerülni - vagyis a két fiú nem kési le a vonatot, így a három jó barát együtt üldögél a Roxfort Expressz hátsó kocsijának utolsó fülkéjében. A beszélgetés természetesen a Reggeli Próféta cikke körül forog: Sirius Black, a közveszélyes bűnöző megszökött az Azkabanból, és most Harry életére tör. Végül Makesz, Ron patkánya vet véget a diskurzusnak: gazdájától megszökve kirohan a fülkéből, és a gyerekek azonnal a nyomába erednek, mi pedig átvehetjük az irányítást. Az első, vonatos szint egyfajta gyakorlópályának takinthető, így rengeteg tippet kapunk a kezelést illetően. Ami először szembetűnik: ezúttal mind a három hős szerepet kap a játékban. Gyakran együtt kell barangolni velük, ilyenkor egyiküket mi irányíthatjuk, társaink pedig önállóan követnek és segítenek minket. Sajnos nem választhatjuk meg, kivel szeretnénk menni, a gép választja ki automatikusan. A vonatfolyosón Harryt kell irányítani, és benézhetünk a fülkékbe, ahol a többi roxfortos diákkal szóba elegyedhetünk (egyszerűen menjünk közel hozzájuk). Miután mindenhova bekukkantottunk, elérkeztünk a kocsi végébe. Makesz sajnos kicsúszik a kezünk közül, utunkat pedig egy lelakatolt ajtó zárja el. Persze ez egy roxforti harmadévesnek nem lehet akadály: célozzunk a pálcánkkal az átjáróra. Mikor a kulcslyuk ábra megjelenik a levegőben, elengedhetjük a gombot, és az ajtó kinyílik az Alohomora varázsszóra. A következő vagonban a magasságkülönbségek leküzdésének módszereit sajátíthatjuk el. Az alacsonyabb ládáknak egyszerűen nekiszaladhatunk, Harry magától felkapaszkodik rájuk. A magasabbak esetében használnunk kell az ugrás gombot is. A harmadik kocsiban egy méretes láda torlaszolja el az utunkat. Tapasztaltabbak felfedezik rajta a Depulso varázsige jelét, így máris világos, mi a feladat: lökjük arrébb a dobozt egy jól irányzott bűbájjal. A sárga kincsesládákat nyissuk ki, majd szedjük össze a szétguruló Mindenízű Drazsét. Ne fledkezzünk meg a rácsos tárolók kinyitásáról sem, melyek mögött újabb ládákat lelhetünk. Az ajtó előtt lebegő varázskönyvön áthaladva elmenthetjük a játékállást, majd folytathatjuk Makesz keresését. A következő vagonból látszólag nem visz tovább út, vegyük hát szemügyre a baloldalt található méretes szekrényt. Rögtön három Alohomora-jel is van rajta, ami azt jelzi, hogy hőseink csak együttes erővel képesek kinyitni a zárat. Tartsuk hát lenyomva az egér bal gombját mindaddig, míg három Alohomora-jel meg nem jelenik a szekrényen. Ekkor felengedve a gombot feltárul az ajtó, mely mögött egy vízköpő-szobor lapul. Ilyennel már találkozhattak a tapasztalt HP-veteránok, így már lendítik is a pálcájukat, a szoborra Lumos bűbájt küldve ugyanis titkos átjárókat fedezhetünk fel. Ezúttal is kiderül, a szemközti fal nem is olyan szilárd, mint hittük - sétáljunk át rajta nyugodtan. A túloldalon kellemetlen meglepetés vár ránk, néhány repülő könyv támad hőseinkre. A Depulso bűvige itt jól fog jönni, fő, hogy célozzunk pontosan vele. Győzelem esetén pillantásunk vessük a jobb szemközti sarokba, ahol egy Depulso jellel ellátott gombot találunk. Ezen az említett varázst alkalmazva, megnyílik előttünk az út a ráccsal körbevett kincsesládához. Az édesség begyűjtése után irány a következő kocsi, ahol rengeteg rémséges teremtmény vár ránk - szerencsénkre csak ládáikból, ketreceikből figyelnek minket. Meg sem lepődünk, mikor régi riválisunkat, Draco Malfoyt ilyen társaságban látjuk viszont. Az viszont már kellemetlenül érint, hogy ránk szabadít egy példányt a Szörnyek Szörnyű Könyvéből, melynek lapjain ismét csak a Depulso használatával tehetjük artalmatlanná. Kitartásunkat egy varázslókártyával jutalmazza a játék - összesen 80 darabot kell összegyűjtenünk belőle a játék során. Az ajtó mögött végre megleljük Makeszt, ám nem örülhetünk sokáig - hirtelen sötétség száll a vonatra, és a halál hideg lehelete dermeszti meg a levegőt... A szemközti ajtó hirtelen kivágódik, és egy rettenetes dementor, az Azkaban őreinek egyike jelenik meg előttünk. Mivel Harry eszméletét veszti, Hermione pedig segítségért szalad, Ronnal kell feltartanunk a túlvilági teremtményt az erősítés megérkeztéig. Figyeljünk hát a felbukkanó Depulso jelekre, és küldjünk rájuk bűbájt, amilyen gyorsan csak tudunk! A küzdelem reménytelennek látszik, ám ha kitartunk, befut Hermione Lupin professzorral az oldalán. Az új sötét varázslatok kivédése tanár elűzi a támadót, mi pedig csöppet fellélegezhetünk, hiszen teljesítettük a kiképzést.

 
Carpe Retractum Challenge

Megérkezésünket követően nincs időnk pihenni: máris az első órán találjuk magunkat. A sötét varázslatok kivédése tárgyat ezúttal a vonaton megismert Lupin professzor tanítja, aki mindjárt egy bűvigével ismertet meg minket. A bemutatás feladata ezúttal Ronra hárul, így a hátsó ajtón belépve indulhatunk a Kihívás teljesítésére. Összesen 10 pajzsot kell begyűjteni az ügyességi feladatokat felvonultató pályán, legtöbbször a Carpe Retractum bűbáj felhasználásával. Az új varázslatot a lila fénygömbökön tudjuk alkalmazni: vagy magunkat tudjuk feléjük húzni, vagy azokon húzhatjuk magunk fel, így aktiválva kapcsolókat, vagy éppen lenyitva a titkos átjárók ajtóit. Sok játékelemmel ismerkedhetünk még meg ezen a pályán; ilyenek az átugrandó szakadékok (szerencsére a leesés csak egy kis életveszteséggel jár, így nem kell újrakezdeni az egész szintet), a lovagi páncélok, melyekből a Depulso alkalmazásával édességet nyerhetünk, vagy titkos átjárókra lelhetünk; illetve ugrószőnyegekre. Utóbbiakat a Spongify varázzsal aktiválhatjuk, csak ugorjunk rá és már is hatalmasat repülhetünk. Az irány beállításával ilyenkor nem kell törődni, mindenképpen a megfelelő helyre repít minket a szőnyeg. Itt találkozhatunk először néhány újfajta ellenséggel is. A gonosz manócskák (imp), a tündérmanók (pixie) és a tűzrákok (fire crab) sokszor megnehezítik a dolgunkat. Azt javaslom, figyelmesen mozogjatok a pályán, minden páncélt, képet, ládát próbáljatok megbűvölni, akár többször egymás után is. Szedjetek össze minden drazsét (Bertie Bott's Every Flavour Beans), üstsütit (Cauldron Cake), tökpástétomot (Pumpkin Pastie), amennyit csak lehet, később jó hasznát veszitek majd. Életerőtöket a csokibékák (Chocolate Frog) begyűjtésével tudjátok a harcok után feltölteni. Ha sikerül végigmenni, és mind a 10 pajzsot megtalálni, a Drazsé Szobát kapjuk jutalmul. Ellenkező esetben megpróbálhatjuk újra, ezúttal figyelmesebben végigmenni a pályán, felkutatva a kihagyott vérteket is.


Bean Bonus Room

Egy egész terem tele drazséval, sütivel, tökpástétommal - minden gyermek álma. De ne álmélkodjunk, hiszen az óra ketyeg, nincs sok időnk rá, hogy megtöltsük zsebeinket. Először a terem közepén, a padlón található Depulso jelle nyissuk ki a
ládákat, majd az ugrószőnyeget felhasználva gyűjtsük be a levegőben lebegő édességet. Haladjunk mindig a cukorkákkal jelölt útvonalon, egy pillanatra se álljunk meg, de fordítsunk külön figyelmet a ritka és értékes üstsütik begyűjtésére! Ha ezekre odafigyelünk, biztosan édességgel megrakodva és elégedetten hagyjuk majd el a bónusz szobát.


Kalandozások a kastélyban

Az első kihívás végeztével kapunk egy kis szabadidőt, így elkezdhetjük felderíteni az iskola kastélyépületét.
Fred és George ugyan sürgetnek, hogy tekintsük meg boltuk kínálatát, de azért nem kell nagyon sietnünk.
A Roxfort 7 szintből, egy alagsorból és egy udvarból áll. A földszinten a Challenge szobákat találjuk, ahova bármikor visszatérhetünk újrajátszani a kihívásokat, olyan titkok után kutatva, melyek elkerülték figyelmünket. Van itt még egy érdekes szoba, hét számozott portréval: ezek a kastély különböző szintjeire vezető útlevágások, melyekkel rengeteg lépcsőzést megspórolhatunk. A hozzájuk tartozó jelszavakat Hóborc legyőzésével szerezhetjük meg az első kihívás teljesítése után. Az első szinten McGalagony professzor átváltoztatástan terme mellett egy portréajtót is találunk. Ez nem tévesztendő össze a számozott útlevágás-portrékkal! Összesen 8 ilyen portré található a kastélyban, melyek mögött általában gazdag édességtermés vár ránk pár egyszerű feladat után. Sajnos csak jelszóval lehet bejutni, ám ezeket bármikor megvásárolhatjuk Fred és George boltjában.
A második emelet kiterjedtebb az előzőnél: a bűbájtan terem és a könyvtár mellett jó pár titkot is rejt. Ilyen a vízköpötől balra, egy Lumos varázslat hatására megnyíló fal; a falon függő drapéria, melyre szintén érdemes elsütnünk egy bűvigét; vagy a jobb kéz felé, a folyosó végén látható könyvespolc, amely mögött rejtett szoba található. A harmadikon a sötét varázslatok kivédése terem található. A negyedik, az ötödik és a hatodik szint főleg a portréajtók miatt érdekes. A hetediken is találunk ilyet, na meg itt van a Griffendél klubhelyisége, valamint a Weasley-ikrek híres varázsboltja is. Néhány tanács a vásárláshoz: vegyünk meg minden kártyát, amit csak tudunk - a drazsék és a tökök másra úgysem jók. Az üstsütiket portréjelszavakra cserélhetjük be, szinte biztos, hogy meg fog térülni a befektetés. Vehetünk csokibékát is, ha nagyon le lennénk gyengülve, de ennek általában nincs sok értelme. Amennyiben végképp nem tudunk portréjelszavakhoz elegendő sütit szerezni (amit nem nagyon hiszek), beválthatjuk a drazsékat is, bár ez nem túl jó üzlet... Láthatunk még a boltban egy titokzatos kártyát: ezt nem lehet megvenni, viszont ha a maradék 79 kártyát összegyűjtjük, Fredék ingyen odaadják nekünk az albumunk teljessé tételéhez. Nem szóltam még az alagsorról, illetve az udvarról. Előbbi hely egy kissé félelmetes hely, de két portréajtó is van odalent, így érdemes oda is benézni. A szabadban is találunk kihívást: szobrok, kutak, gombok jó néhány titkot rejtenek, szinte minden percben ráakad az ember egy újabb drazsélelőhelyre. Csak címszavakban: az árkádok végében található képek; az udvar közepén található kút sasszobrai; a bokorszobrok a kertben; Hagrid tökültetvénye, ahol a növények és a madárijesztő is titkot rejtenek; érdemes a vadőr háza mögött és a falak mentén is szétnézni! A szoborkertben van még egy érdekes, időre menő minifeladat: a földön található, négyzetes kőre állva a szemközti falon egy állat képe jelenik meg. Keressük meg a kertben a hozzá tartozó gombot, nyomjuk meg, majd rohanjunk vissza a kőre, ami ekkor újabb állat képét mutatja. Összesen négy gomb lenyomása után elnyerjük jutalmunkat, egy különleges kártyát. A kastélyban gyakran botlunk ide-oda kószáló diákokba. Egy részük hasznos tanácsokkal lát el minket, mások kártyát ajánlanak megvételre. Utóbbi lehetőséggel éljünk, ha csak tehetjük, hiszen csak így válhat teljessé a gyűjteményünk. Az udvaron összeakadunk Neville-el is, aki épp Hagrid órájára siet, és siettet minket is.
Mi azért nem kapkodunk, és előbb még letérünk a bal kéz felé található Tündérkúthoz, ahonnan a szemünk láttára kergettek ki néhány diákot a kis pixik.


Pixie Infestation

Ez az első minijáték: a kútra egy hármas varázslatot bocsátva indíthatjuk el a pixik rohamát, amelynek túléléséért életerőpótló csokibéka és varázslókártya lesz a jutalmunk. Ha az oldalazással folyamatosan a kút körül körözve szórjuk a bűbájt, nem lehet gond a kis tündérmanók eliminálása. Összesen öt rohamot kell kibírnunk a a játék teljesítéséhez, ekkor a kút végleg beomlik, mi pedig indulhatunk tovább.


Caring Magical Creatures Class

A boltív alatt áthaladva jutunk el Hagridhoz. A vadőr épp egy hippogriffet mutat be az összegyűlt tanulóknak, majd felszólítja Harryt egy kis lovaglásra. A repülő állatot az egérrel, vagy a jobbra-balra nyilakkal irányíthatjuk, szárnyával csapkodni az ugrás gomb megnyomásával kezd. A levegőben lévő karikákon átrepülve 100 pontot kapunk, a pálya sikeres teljesítéséhez szükséges minimum a jobb felső sarokban látszik.
Itt is öt, egyre nehezedő pályát kell teljesítenünk a végső nyeréshez. Ez talán a játék egyik legnehezebb feladata, különösen ami az utolsó pályát illeti. Figyeljünk arra, hogy emelkedni gyorsabban lehet, mint süllyedni, így próbáljuk inkább alulról megközelíteni a gyűrűket. Visszafordulni nem lehet, így meg kell próbálnunk tartani a karikák altal kijelölt útvonalat. Ha valamelyik szint nem sikerül elsőre, próbáljuk meg újra, a gyakorlat sokat segít.


Draconifors-Lapifors Challenge

McGalagony átváltoztatástan órájára az első emeleti teremben kerül sor. Ő is egy egészen új mágiával ismertet meg minket, ám a kipróbálás feladata ezúttal Hermionéra hárul. A Lapifors bűbájjal egy kis nyúlszobrot kelthetünk életre, és vehetjük át vele az irányítást. Ugyanúgy irányíthatjuk, mint hőseinket,
csak ezúttal a bal egérgomb varázshasználat helyett a fű rágását jelenti. Erre szükség is lesz a nyúllyukak előtt, amelyeken keresztül addig elérhetetlen helyekre is bejuthatunk. A barna földhányásokon szintén a bal gombot használva végezhetünk némi ásási munkálatot. Ha szeretnénk visszakapni Hermione irányítását, az Enter gombot kell használnunk. Hasonló módon vehetjük át a kis minisárkányok irányítását is, a Draconifors varázs segítségével.
Őket a hippogriff-lovaglásnál leírt módon röptethetjük. Általában a tűzlabdákat kell összeszednünk sárkányunkkal, majd az így szerzett lángot a falon látható, sárkány alakú fáklyatartók meggyújtására felhasználnunk (bal egérgomb). Vannak időre repkedős részek is - ennek érdemes többször nekifutni, hogy minden extrát megszerezhessünk.
A bokorlabirintusnál emelkedjünk fel a tetőre, mert ott találjuk meg az egyik pajzsot! Néha repülés helyett érdemesebb a földön totyogni sárkányunkkal, így lassabb lesz a haladás, de az iránítás könnyebb. Itt is 10 pajzsot kell begyűjtenünk a teljes sikerhez.


Anti-Dementor Lesson

Miután Harryt kviddicsezés közben dementorok támadják meg, Lupintól meg kell tanulnia elhárítani az effajta veszélyt. Ezúttal csak mumusok lesznek az ellenfelek, akik azonban képesek felvenni legsötétebb félelmeink alakját - Harry esetében ezért dementorként jelennek meg. Elűzésükre a patrónusidézés - Expecto Patronum - bűbáj használatos. Ennek kivitelezése nehezebb, mint az eddigieké: meg kell várnunk, amíg a bal gomb lenyomásakor a vállunktól elinduló fénykör a karunkon végigsiklik, majd pálcánk feléhez ér, és pontosan ekkor szabad felengedni a gombot.


Library

Miután kiderül, hogy Csikócsőrt ki akarják végezni, hőseink a könyvtárban próbálnak szerencsét keresni. Itt találhatjuk a harmadik minijátékot, amely a pixi-kúthoz hasonlóan zajlik. Ezúttal a Roxfort Expresszen már megismert Szörnyek Szörnyű Könyvének egy újabb példányát kell ötször legyűrnünk, öt kártyáért cserébe. Arra ügyeljünk, hogy minden kör után csak annyi csokibékát szabad megenni, amennyi maximumra tölti életerőnket - a maradék jó lesz vésztartaléknak a harc idejére.


Glacius Challenge

Következik a bűbájtan óra Flitwick professzorral, aki a fagysztó Glacius bűbájjal ismerteti meg az osztályt. A bemutatás feladata ezúttal Harryre vár. Két újdonság lesz: a tűzszalamandrák, melyeket le kell fagyasztani, illetve a kutak, melyek jéggé dermesztésével remek bobpályán csúszhatunk le. Az előre-hátra gombokkal gyorsíthatunk-lassíthatunk, az egérrel pedig irányíthatjuk magunkat. Az elágazások miatt érdemes lehet egy-egy pályán többször is lecsúszni, ehhez elég, ha a végén direkt kiesünk. Tíz pajzs megszerzése a feladat itt is.


Tunnel to Shrieking Shack

Miután Sirius elrabolja Ront, Harry és Hermione a fúriafűz alatti járatokban próbálnak barátjuk nyomára bukkanni. Itt csontvázak lesznek a fő ellenségeink, és fel kell használni korábban tanult varázslatainkat is (Draconifors, Glacius) a továbbjutáshoz.


Protect Sirius from the Dementors

Végre lehetőségünk lesz élesben is kipróbálnunk az Expecto Patronum bűbájt. A dementorok körbevesznek minket, mozogni nem tudunk, csupán az egérrel körözhetünk, figyelve, hol válik ki valamelyik falból, hogy felénk induljon. Igyekezzünk tökéletesen végrehajtani a varázslatot, keveset hibázni, és sokat forogni, nehogy hátunk mögé lopakodjon az egyik azkabani szörnyeteg.


Rescue Buckbeak

Szerencsés megmenekülésünk után már csak egy dolog van hátra: helyrehozni mindent, ami eddig elromlott. Ezt Csikócsőr kivégzésének megakadályozásával kell kezdeni, amihez visszautazunk az időben. A raboskodó hippogriff kiszabadításához Harry és Hermione összehangol munkájára lesz szükség. Ezután következhet Sirius kiszabadítása börtönéből, és már majdnem végeztünk is...
 

Final Exams

Már csak az év végi záróvizsgák vannak hátra. Ezek nagyon hasonlítanak a korábbi challengekre, ám ezúttal csak öt-öt pajzsot kell begyűjtenünk - igaz, a feladatok is nehezebbek egy csöppet. Miután végeztünk, még mindig visszamehetünk a korábbi feladatokra, átkutathatjuk a kastélyt további titkok reményében, esetleg megpróbálhatjuk bővíteni a kártyagyűjteményünket. Ha már tényleg nincs mit tennünk, keressük meg az udvaron álldogáló Dumbledore-t, és nézzük végig a játék megnyerésének képsorait...

× IM-Net ikonok
× Avatarok
× Újságcikkek
× Dalszövegek
× Puzzle
× Kártyák

× Könyv
× DVD
× CD
 

× Órarendek
× Könyvjelzők
× Füzetcímkék

× Életrajz
× Névjegye és kedvencei
× Képek róla

× Autogramm címe

× Életrajz
× Névjegye és kedvencei
× Képek róla
× Autogramm címe

× Életrajz
× Névjegye és kedvencei
× Képek róla
× Autogramm címe

× Névjegye és kedvencei
× Képek róla
× Autogramm címe

× Névjegye és kedvencei
× Képek róla
× Autogramm címe

× Névjegye és kedvencei
× Képek róla
× Autogramm címe

× Névjegye és kedvencei
× Képek róla
× Autogramm címe

× James Phelps
× Oliver Phelps
× Képek róluk
× Autogramm címük

 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre